25 Haziran 2009 Perşembe

özet mi? olabilir :/

ahh ahh.
film izlemek
uzun zamandır güzel bi film izlemiyodm galiba, ard arda iki film izleyince bi hoş oldum.
önce zaman makinesi;
tuaftı güzeldi hem bilim kurgu hem felsefi hemde eylenceliydi.
sonrada yes man;
jim carrey.
fazla söze gerek yok herhalde.
nese yarkına çok kızdım ha deli etti yalını.
bitter yedim mutlu oldum yehuuuu.
şişmanlıorm. ama bi tartıldım 65 falan beklerken 58 çıktım sevndm:D
32168543545642 milyon saat dvd ye film atmaya çalıştık. baya zor oldu:p:D
elektrkler kesildi kötü oldu. ama ynede eidi.
yaz yağmuru altında dolaştık şort tshirtle çok güzeldi.
yakınlarda yangn çıktı. itfaiye helikopter uçak vsvs. neyseki söndü.
dün nikcimi değiştirdim hoş oldu
yaklaşık 3 gündür onla hiç konuşmuorz kötü durum :/
yeter bitireyim daha uğraşcak başka işlerim var
ha bu arada babam feys aldı:/ neyseki halleettim.
nese öptüm kocaman (kimi öpüosam) kendimi öpüyüm bari muah.
bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder